11 Haziran 2018 Pazartesi

UMRE DÖNÜŞÜ İKRAMLIK VE HEDİYELİKLER

Çok Kıymetli Takipçilerim..
Umreye gitmeden önce bütün  hazırlıklarımı yaptım. Umreden getirdiğim    Zemzemi Cam Su Sebili Damacanaya  koydum gelen misafirlerime ikram ederken çok rahat oldu tekrar içmek isteyen istediği kadar alıp içe bildi.
 Zemzemlikleri  kahve bardağı  olarak ta kullanabileyim diye böyle farklı bir model tercih ettim tutma yerleri doğal taş çok şık gelen misafirlerim çok beğendi. Eskiden çok kullanılan pirinç  cam tepsiyi eşimin  yengesi (Sevim Yengemiz)bana hediye etmişti aldığım takımlara çok uyum sağladı.
 Zemzem hediye etmek için boş mantar kapak  şişeleri gitti gidiyor  internet alışveriş sitesinden aldım  Zemzemi içlerine doldurup kendir ipi ile süsleyerek gelen misafirlerime hediye ettim  içenlere şifa olsun
 
 Hurmaları    Osmanlı Şekerliğine  koydum sehpa üzerindeki hurmalıklara koymamda çok rahat oldu. 
 Deri Gold  rengi ranırları  kızım Kocaeli'nden aldı çok
şık ve uyum sağladı aldığım takımlara
Sehpa üzerine konulan hurmalıkları da prensesim Kocaeli'nden aldı
 
Peçetelik ve Gülsuyu Şişesi 
Gelen misafirlerime  cam lokumluk içine hurma koyarak  süsledim ve hediye ettim
  

Küçük lokumluklara hurma koyarak süsledim gelen misafirlerime hediye ettim. 
 
Hediye etmek için Eşarpları Medine'den aldım Eşarplara Medine ipeği deniliyor kaymıyor kullanımı çok rahat  
Hediyelik Şalları da  Medine'den aldım misafirlerim çok beğendi güle güle kullansınlar
Hediyelik Renkli Şal
 
Erkek Misafirler için takke
Hediyelik malzemeleri
koymak için çanta

 
Yüce Mevla'm inşallah çok yakın zamanda Hacca gitmemizi nasip eder sağlıkla kalın çok kıymetli takipçilerim 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yapmış olduğunuz yorumlardan dolayı çok teşekkür ederim.