20 Haziran 2018 Çarşamba

MİAROSA GHAZAL OTELDE EĞİTİM

22-28 Nisan 2018 tarihleri arasında  Antalya' da  MİAROSA GHAZAL Otel' de düzenlenen Çevre Boyutları ve Risk Değerlendirme ile Baştetkikçilik  Eğitimi' ne katılmak üzere  Antalya' ya gittik bu defa eşim ve oğlumda  geldi.
Erzincan Havalimanı

İşlerimin yoğunluğu nedeniyle Cumartesi günü gidemediğimden Pazar günü eğitim başladığı için aynı gün  otele giriş yapıp eğitime katıldım, çok yoğun ve yorucu bir gün geçirsem de EYS' ci arkadaşları görünce yorgunluğumu unuttum.
Çok yoğun eğitim geçti aynı zamanda Baştetkikçi olabilmek için sınava tabi tutulduk, gece saat 01:00' lere 02:00' lere  kadar EYS' ci arkadaşlarla ders çalıştık, çok şükür sınavı kazandım, Türkiye  de kurulu Kurumlar ve Şirketler ile Uluslararası alanda 5 standarda ilişkin  Baştetkikçilik yapmaya  hak kazandım, 5 sistem üzerinden aldığım Baştetkikçilik Sertifikalarım bana ve benim gibi sınava girip kazanan EYS'ci arkadaşlarıma hayırlı uğurlu olsun.
 
Sertifikalarım Başmüdürümüz Metin AĞDAŞ tarafından seremoni ile  verildi kendilerine ve tüm arkadaşlarıma çok teşekkür ederim.

  Türkçe olarak Hazırlanan Sertifikalarım




 
İngilizce hazırlanan
 Sertifikalarım

 
Eğitim veya  tatil için gittiğimiz otellerin mutlaka iç ve dış mekan resimlerini çekip bloğumda  yayınlıyorum, tatil düşüncesi olup gitmek isteyenler için bilgi olsun diye..
Otelin İç Mekandan Görselleri
 


 
Deniz -Havuz -Hamam
Ahmed Burkay' ıma yaradı..


Otel Odasından Görseller




 Yemek Salonu
 
 
 
 
 
 
 
 
 




 


Oğlum tanıştığı  arkadaşları ile  
güzel vakit geçirdi.
 Otelin Dış Mekan Görselleri
Bahçesi çok güzeldi..






 


 

 





Eğitimden sonra eşimin Göynük' te oturan akrabası Alaattin Enişte' yi ziyarete gittik. Eşi Latife Abla beyimin amcasının kızıydı, rahmetli oldu, çok iyi bir insandı, Allah rahmet eylesin, rahmetli olmadan önce tatile gittiğimizde mutlaka uğruyorduk, bu defa gittiğimizde güler güzlü ablamızın olmayışı bizi  çok hüzünlendirdi. Gözü gibi bakıp düzenlediği bahçesinde fotoğraf  çekilmeden ayrılamadık..  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yapmış olduğunuz yorumlardan dolayı çok teşekkür ederim.