27 Haziran 2018 Çarşamba

EĞİTİM

Hayırlı Günler Çok Kıymetli Takipçilerim..
03-12/05/2018 tarihileri arasında Erzincan PTT Eğitim Merkezi Müdürlüğümüzde düzenlenen eğitime  eğitici olarak EYS Daire Başkanımız Sayın Rahmi COŞKUN Diyarbakır'dan  EYS Müdür V. Baştetkikçi Asım DİNÇER Sivas'tan EYS Sorumlusu Baştetkikçi Seyit BİLİCİ ve Erzincan'dan EYS Sorumlusu Baştetkikçi  olarak ben 
 eğitim verdik..
Çok Kıymetli Daire Başkanımız  katılımcı arkadaşlara  5 sistemle ilgili örneklerle
 verdiği eğitim katılımcı arkadaşlar tarafından sıkılmadan
pürdikkat   dinlenildi.
 
Personeline çok değer veren  personelinin
 her konuda sorunlarını sıkıntılarını
 dinleyen çözümler üreten yardımcı 
olan bilgi ve becerisi ile bizleri yetiştiren 
emektarımız.
Sayın Rahmi COŞKUN
İş Sağlığı ve Güvenliği için uygulamalı eğitim.
Sağlıklı çalışırsak verimli oluruz.
Tarif edilemez bir eğitim oldu
 Başkanımızın sayesinde..
Daire Başkanımızdan sonra Diyarbakır'dan
EYS Müdür V. aynı zamanda Baştetkikçi
 Asım DİNÇER  arkadaşımız
eğitimini verdi.
EYS ye gönül vermiş kendisini adamış
  çok kıymetli arkadaşımız.
 
Asım bey ve katılımcı arkadaşlarla hiç unutulmayacak  anlar.. 
Asım DİNÇER arkadaşımızdan sonra
Sivas PTT Başmüdürlüğü EYS Sorumlusu 
aynı zamanda Baştetkikçi
Seyit BİLİCİ arkadaşımız
eğitimini verdi.   
 
 Seyit beyde EYS'ye gönül vermiş
çok kıymetli arkadaşımız.
Seyit BİLİCİ arkadaşımızdan sonra EYS Sorumlusu aynı zamanda Baştetkikçi olarak eğitimi ben verdim. Yakın ve uzak illerden gelen katılımcı arkadaşlara ev sahipliği yapmak,onlarla bilgi paylaşımında bulunmak onlarla hoş vakitler geçirmek beni çok duygulandırdı gururlandırdı. 
Çok Kıymetli Arkadaşlarıma
 eğitim verirken .. 
 Adana PTT Başmüdürlüğü
Başmüdür Yrd.
Eğitim sonunda arkadaşlara
 Sertifikaları verilirken
 
Sayın Başkanımda bana sertifikamı verdi
kendilerine çok teşekkür ediyorum.
 Daire Başkanımız Asım bey ve ben
Eğitim Merkezi Müdürlüğümüzün
Kamelyasında Katılımcı
arkadaşlarımızın
 Sertifikalarının düzenledik.


Daire Başkanım ve ben
Sertifikaları düzenlerken..


Düzenlenen sertifikalar Katılımcı
arkadaşlarımıza taktim edildi.
Daire Başkanımız tarafından katılımcı
arkadaşlara sertifikaları verildi.
Başkanımız Üzümlü PTT Merkez
Müdürümüz  Şerif KARAKOÇ'a
Sertifikasını takdim etti.
Başmüdürümüz Metin AĞDAŞ
tarafından sertifikalar verilirken..

 
İdari ve Mali Birimler Müdürü
Ayhan ATEŞ tarafından
 sertifikalar verilirken..

Eğitim Merkez Müdürümüz
Mustafa GÖRÜCÜ tarafından
 sertifikalar verilirken..
 
 Seyit BİLİCİ arkadaşımız
tarafından
sertifikalar verildi
 

 Merkez Müdürümüz Şerif KARAKOÇ
tarafından
sertifikalar verilirken..

 
  Çok değerli arkadaşlarıma
sertifikalarını verdim eğitim süresince
 meslektaşlarımızla  tanışıp
güzel dostluklar kuruldu.
Arkadaşlara  sertifikaları
 hayırlı olsun..
 






Sertifikalar verildikten sonra hatıra
 fotoğrafı çekilmeyi de
ihmal etmedik.
 Tokat PTT Başmüdürlüğünde
EYS Sorumlusu Baştetkikçi
Zülal arkadaşımada Sertifikası
hayırlı olsun..
Erzincan Eğitim Merkezi bahçesinde 
 ayrılmadan hatıra fotoğrafı çekildik.. 
 EYS Ailesinin içinde olmaktan
çok gurur duyuyorum..   

Ders bitiminde Başkanımızın
Doğum gününü kutladık.. 
EYS Ailesi ile birlikte nice
sağlıklı yaşlara Başkanım..
 Daire Başkanımın Doğum günü
olduğunu öğrenince 2 saat içinde organize
 etmeye çalıştım Başkanım ve katılımcı
arkadaşlarla  çok güzel anlar yaşandı.

Daire Başkanımız Erzincan PTT Merkez Müdiremiz Leyla ÇAKICI eşi GÜVEN ÇAKICI Tokat Başmüdürlüğünden Zülal Hanım ben ve eşim Mustafa Yılmaz ÖZMEN sohbet muhabbetle akşam yemeğinde..
Eğitimimizi  çok güzel bir şekilde sonlandırdık
 başka eğitimlerde buluşmak umuduyla
Sağlıkla Kalın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yapmış olduğunuz yorumlardan dolayı çok teşekkür ederim.