23 Şubat 2012 Perşembe

EL VE MAKİNE NAKIŞLARIM


MERHABA SEVGİLİ İZLEYENLERİM
İKİ HAFTADIR HAVALARIN SOĞUK OLMASI NEDENİYLE ÇOCUKLARIMIN SAĞLIK DURUMUNU ETKİLEDİĞİNDEN BLOĞUMA BİRAZ ARA VERMEK ZORUNDA KALDIM.. SİZE YENİ YAPTIĞIM VE BU SENE ÇOK MODA OLAN KEÇEDEN ÇOK AMAÇLI HEDİYELİK ÇANTA(ayakkabı,havlu,hediyelik eşya v.s) TASARLAYIP DİKTİM..

YAPILIŞ AŞAMALARI AŞAĞIDA GÖSTERİLEN ŞEKİLLERDE Kİ GİBİ YAPILMIŞTIR

     BAĞLAMA BATİK TEKNİĞİYLE YAPTIĞIM EŞARBIM


                                                    
 ELDE ÇİN İĞNESİ "SECCADE"

                                    ELDE MARAŞ İŞİ SECCADE

ELDE ANTEP İŞİ MASA ÖRTÜSÜ



ELDE DANTEL ANGLEZ SEHBA ÖRTÜSÜ


ELDE ANTEP İŞİ


MAKİNEDE APLİKE İŞİ PİKE TAKIMI





MAKİNEDE ASTRAGAN İŞİ


ELDE SARMA NEVRESİM TAKIMI

ELDE MARAŞ İŞİ GÖZLÜK KABI


ELDE BARTIN İŞİ TEL KIRMA 
NAMAZ ÖRTÜSÜ



MAKİNEDE TÜL İŞİ BEYAZ İŞ


ELDE HESAP İŞİ 
(ÇEŞİTLİ İĞNELERLE YAPILAN )
SEHBA TAKIMI


MAKİNEDE TÜRK İŞİ KESE









ELDE ÇİN İĞNESİ BOHÇA


MAKİNEDE ÇİN İĞNESİ ÇAMAŞIRLIK


MAKİNEDE ÇİN İĞNESİ ÇAY TAKIMI


MAKİNEDE KORDON İŞİ ve KUM İŞİYLE YAPILAN
 SEHBA TAKIMI


ELDE TÜRK İŞİ SEHBA TAKIMI



                                                                                                                          
                                        Ördüğüm Çantalar



Elde Antep İşi ve Sarmalarla İşlediğim
 Gözlük Kılıfı


Makinada Kum İşiyle Yaptığım
 Ayakkabı ve Terlik Çantam

















22 yorum:

Adsız dedi ki...

Hepsi birbirinden güzel,ellerine sağlık...sayfan hayırlı olsun,bol paylaşımlara arkadaşım,görüşmek üzere....tülin

Adsız dedi ki...

BENİM ÇOK BECERİKLİ ANNEM ÖRDÜĞÜN ŞALLAR ÇOK GÜZEL OLDU ELLERİNE SAĞLIK

Adsız dedi ki...

Sibelcim sınıfımızda en güzel el ve Makine nakışlarını yapan temiz ,titiz çalışan arkadaşımızdın okulda yaptığın elişlerinide sergile,sergilediğin diğer elişlerin çok güzel olmuş ellerine sağlık AYŞEGÜL

Adsız dedi ki...

BERRA'YA ÖRDÜĞÜN BOHÇA VE HAVLU KENARI ÇOK GÜZEL OLMUŞ SENİ SEVEN ARKADAŞIN EBRU

Adsız dedi ki...

çok güzel olmuş sibelciğim... ellerine sağlık. ergül.

Adsız dedi ki...

MARAŞ İŞİ SECCADENİZ ÇOK GÜZEL GÖRÜNÜYOR ELİF

birtutamkekik dedi ki...

merhabalar:)
sayfanız çok hoş.
bayıldım paylaşımlarınıza.
emeklerinize sağlık..
seve seve izleyiciniz oldum.
bende sizi bekliyorum sayfama,:)
kucak dolusu sevgiler..
:)

Sibel Özmen dedi ki...

Selamlar!
çok teşekür ederim..
ben de artık sizin takipçinizim :)
HOŞÇAKALIN .. ! :)

Sibel Özmen dedi ki...

o sizin görüşünüz,çok teşekkür ederim .)

Sibel Özmen dedi ki...

Annecim ellerine sağlık.. iş hayatında çok başarılı olduğun gibi ev de de öylesin.. benim fedakar anne'mm.. takdir ediyoruz ÖZMEN ailesi olarak.. biricİk kIZIN . BERRA =)

tatesal dedi ki...

Sibel ellerine sağlık,ayakkabı çantası çok güzel olmuş,renkleride çok uyumlu,sahipleri iyi günlerde kullansınlar....

mehtap dedi ki...

ne güzel şeyler yapmışsınız,elinize sağlık.Bende beklerim misafirliğe.

giyim dikiş dedi ki...

merhaba=)
sayfanız çok hoş emeklerinize sağlık,herşey çok güzel sizi izlemeye alıyorum
bana da beklerim=)
sevgiler...

bülbülünyeri dedi ki...

Canım,
ellerine ve emeğine sağlık. Hepsi birbirinden güzel ve şık. MaşAllah diyorum becerikliliğin karşısında.
Sevgiyle kal.

GÜLDEN TAKI dedi ki...

Merhabalar,hepsi birbirinden güzel el emekleri.Türk işi ve hesap işi örneklerine bayıldım.Ben de bir zamanlar bu teknikleri kursa giderek öğrenmiştim ve bir çok işler yaptım.Bir ara eski çalışmalarımdan örnekler adı altında ben de yayınlayacağım.
Ama şimdi takı çalışmalarıma ağırlık veriyorum.
Mutfağınızdaki tarifler de çok güzel ellerinize sağlık:)

Seyyah Gül dedi ki...

canım hepsi bir birinden güzel ellerine sağlık.bende artık izliyorum seni sende ziyaretime gelirsen sevinirim

Adsız dedi ki...

Blogger: SİBELCE TARİFLER - Yorum Gönder
longchamp

Adsız dedi ki...

If you desire to improve your know-how simply keep visiting this web page and be updated with the latest gossip posted here.
Here is my web blog :: Oyunu

Adsız dedi ki...

This ρage really has all thе information I nеeded concerning thiѕ ѕubject and dіdn't know who to ask.
My web page > http://africanmangoes.org/

Adsız dedi ki...

You are ωгiting verу well, had me connеcted.
Have a look at my web site :: com.br

Adsız dedi ki...

My relatives every time say that I am killing my time here at net, but I know I am getting
familiarity everyday by reading such good articles or reviews.
Have a look at my homepage - vakantiehuisje

Adsız dedi ki...

Hello, Neat post. There's a problem with your site in web explorer, would test this? IE still is the marketplace chief and a large section of folks will omit your great writing due to this problem.

My web-site: travel