28 Mayıs 2012 Pazartesi

ŞEKER PEMBEM 
(İsmini Ben Koydum)
Hayırlı günler sevgili izleyenlerim Cumartesi günü akraba günümüz vardı  misafirlerime neler hazırlayıp ikram edeyim diye düşünürken, ayvalı pasta yaptığımda Kızamık Şekerini muhallebinin içine koysam nasıl olur diye düşündüm hep denemek istemiştim ve denedim gerçekten inanılmaz güzel bir tat ve şekil oldu yapmak isteyenlere de  tavsiye ederim çok basit ve gösterişli AFİYET OLSUN.

MALZEMELERİ:
1 Kilo Süt (5 Subardağı)
4 Yemek Kaşığı Un
5 Yemek Kaşığı Toz Şeker
1 Paket Vanilya
Yarım Yemek Kaşığı Tereyağı
Kızamık Şekeri (Yarıdan biraz az)
YAPILIŞI:Bütün malzemeler tencereye konulur muhallebi kıvamına gelene kadar pişirilir, pişdikten sonra yarısı kalıba dökülür(Ben Prenses Tacı Kalıbını Kullandım.) diğer yarısına Kızamık şekeri konulur  içinde eriyene kadar karıştırılır, hazırlanan renkli muhallebide kalıba dökülür buzdolabında bekletilir servis yapılacağı zaman isteğe göre üzeri süslenir.Misafirlerim çok beğendi bakalım sizlerde beğenecekmisiniz.

12 yorum:

  1. Sibelcim ellerine sağlık pembiş tatlı çok güzel olmuş,şekerlemelerle uyum sağlamış...bende deneyeceğim,sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Görüntü muhteşem eminim tadıda çok güzeldir ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  3. görüntü süpermiş.tadı da eminim öyledir.ellerine sağlık canım.sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. nasıl güzel görünüyor ..ellerine sağlık..
    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. ay negüzel olmuş ben bunu görmemişim,eline sağlık.

    YanıtlaSil
  6. İnanılmaz gözüküyor, isminede bayıldım.Süper.

    YanıtlaSil
  7. Adı çok güzel, tarifi benim yapabileceğim gibi ve görüntü nefis :) ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  8. Yapmış olduğunuz bu güzel yorumlar için çok teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
  9. ay çok güzel görüntü süper. özellikle gıda boyası koymayıp kızamaık şekeri ile yapmanız dahada güzel olmuş

    YanıtlaSil
  10. ismi gibi kendide çok güzel
    ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  11. Ben bu tatlıyı çok beğendim. Nefisss. Ellerine sağlık....

    YanıtlaSil
  12. izninizle kaynak göstererek tarifinizi paylaşabilirmiyim?

    YanıtlaSil

Yapmış olduğunuz yorumlardan dolayı çok teşekkür ederim.