14 Mayıs 2012 Pazartesi


ANA başa taç imiş her derde ilaç imiş,
Bir evlat pir olsa da anaya muhtaç imiş
Bütün annelerin anneler gününü kutluyorum dün kutlamak istedim fakat 1 ay içinde üç yakın akrabamız rahmetli oldu. Günlerimiz sürekli üzüntülü geçti. Bu üzüntülerin içinde oğlum Ahmet Burkay ve Kızım Berra Didem Anneler gününde beni çok mutlu ettiler.Çocuklarımın hediyeleri duygulandırdı beni Allah hepimizin çocuklarına Annesiyle Babasıyla birlikte sağlık hayırlı ömürler versin.
Oğlumun Anaokulunda Hazırladığı faaliyetleri
Resim üzerindeki şiiri fotoğraf makinesinde okunaklı çıkmadığından yazdım.
SEVGİLİ ANNECİM
İşte sana evin her köşesinde,
Mobilyalarda duvarlarda,
Her gün temizlemekten bıktığın
parmak izlerim,
Gün geçtikçe büyüyorum ve
Bıraktığım izler azalıyor,
Bunun için sana
Küçük sevimli ellerimin izlerini,
Anneler günü hediyesi olarak verip
Nice mutlu yıllar diliyorum.
SENİ ÇOK SEVİYORUM

Kızım Berra Didem de Gümüş Takıyı çok sevdiğim için oda kolye almış çok teşekkür ediyorum Çocuklarıma

4 yorum:

  1. Anneler günün kutlu olsun arkadaşım...Ahmet Burkayın şiiri beni çok duygulandırdı,rabbim evlatlarımızın güzel günlerini göstersin inşallah...

    YanıtlaSil
  2. anneler günün kutlu olsun canım sevgiler.Allah başka acılar vermesin.sevgiler....

    YanıtlaSil
  3. ooo ne güzel hazırlamış.Maaşallah ona.Benim oğluşumda güzel bişey hazırlamış anaokulunda.Bu arada sibel soyisiminden adaşız benimde özmen:)

    YanıtlaSil
  4. Canım,
    öncelikle başın sağ olsun. Ölenlere rahmet diliyorum.
    Kuzucuklarının hediyeleri çok özel ve anlamlı.Geçmiş anneler günün kutlu olsun.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil

Yapmış olduğunuz yorumlardan dolayı çok teşekkür ederim.