19 Mart 2012 Pazartesi

PEÇETE TEKNİĞİ İLE YAPTIĞIM SABUNLARIM

 MERHABA İZLEYENLERİM .!.!.!
 Tülin (Tatesal) arkadaşım  sağolsun bana  pembe kalpli sabunlardan hediye yapmıştı. çok hoşuma gitti ve çok  mutlu  oldum bende  deneyip eşe dosta yapayım dedim. Malzemelerini alıp yaptım.  Cumartesi günü apartman komşuma oturmaya gittik  ilk hediyem komşuma nasip oldu.

MALZEMELER
Desenli Peçete
Peçete Tutkalı
Fırça , Makas, Sabun
Peçete deki  istenilen deseni makasla kesiyoruz.Peçete 3 katlıdır. Diğer 2 katını ayırıp kestiğimiz deseni tek kat bırakıyoruz. Sabunun üzerine koyuyoruz.Fırçaıyı peçete tutkalına çok az batırıp yavaş yavaş desenin üzerinde  hiç kuru yer kalmayacak şekilde sürüyoruz. İyice kuruduktan sonra 
   kurdele vb. benim ruhumda nakış olduğu için kurdele işi motif yaptım üzerini süsledim süslemesi sizin isteğinize zevkinize bağlı.



1 yorum:

Yapmış olduğunuz yorumlardan dolayı çok teşekkür ederim.