9 Kasım 2017 Perşembe

Çok Kıymetli Takipçilerim ve  
Kaliteci arkadaşlarıma  selamlar sevgiler. 
 
İki aya yakın zamandır işlerimiz  o kadar yoğunki bazen akşam olduğunu mesai saatinin bittiğinin farkında bile olmuyorum. Yüce Mevlam işlerimizde kolaylık versin. Bugün Eğitim Merkezi Müdürlüğümüzde Toplantı yaptık. Uzak ve Yakın Merkez Müdürlüklerimiz ile Başmüdürlüğümüzden toplantıya katılan arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum. Çok güzel toplantı oldu.
 
 
Karşılıklı konuşuldu görüşler
ve öneriler alındı değerlendirildi.
 
 











 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Toplantıdan sonra Özel İdare Sosyal
Tesislerinde   arkadaşlarla sohbet muhabbetle güzel bir öğlen yemeği yenildi yemekten sonra Merkez Müdürlüklerimizden gelen arkadaşlar Merkezlerine dönmek için yola çıktılar, hayırlısıyla sağlıkla gitsinler inşallah. 

  
Başmüdürlüğümüz ve Merkez Müdürlüklerimizde  26.10.2017  tarihinde  İç Tetkiklerimizi yaptık. 
 



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Refahiye İlçemize İç Tetkike giderken manzara çok hoşuma gitti fotoğraf çekmeden geçemedim. İç Tetkike Müdürümüz aynı zamanda Kalite Yönetim Sorumlusu Düzgün ŞAHİN,  Servet KAYMAK ve ben gittik çok güzel yolculuk ve iç tetkik oldu.
Bugünün anısına Merkez Müdürümüz ve
 Personeli ile fotoğraf çekilmeyi de  ihmal etmedik.

 
 Üzümlü PTT Merkez Müdürlüğünde İç Tetkik yapıldıktan sonra Merkez Müdürü ve Personeli ile hatıra fotoğrafı çekildik.
 
Türk Standartları Enstitüsü  tarafından Kasım ayının 3. haftası planlanmakta olan  2.Gözetim Tetkikini de başarı ile inşallah tamamlar derin bir nefes alırız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yapmış olduğunuz yorumlardan dolayı çok teşekkür ederim.