22 Nisan 2020 Çarşamba

KUNDAK BATTANİYE



Ramazan ayına girmek üzere olduğumuz bu 
günlerde salgın hastalığın  bitmesini sağlık huzur
içinde Ramazan ayını geçirip bayrama ulaşmamızı
nasip et Allah'ım Amin Amin Amin 
 
Dut ipten bir çok farklı işler yaptım çanta, gözlük
 kabı, havlu süsleme  v.b. geçen yıl  örmeye başladığım 
kundak  battaniyeyi uzun bir  aradan sonra nihayet  
bitirebildim örmek  isteyen herkese tavsiye ediyorum.
Battaniyenin iç kısmını yakın ton bebe pazeni
ile astarladım. Astarlamayı el dikişi ile yaptım
 biraz zamanımı aldı fakat değdi. Dut ip çok hareketli
 olduğu için yan kısımlarında düğme kullanmadım
iri çıtçıtları battaniyenin iç kısmına diktim.
Dut ip aralarında ikili pirinç
ördüm.
Bakalım kime nasip olacak
çok güzel uğraşılar  ayrıca bere ve kaşkolde 
ördüm takım oldu en kısa zamanda
sizlerle paylaşacağım.
Battaniye, bere ve atkı için ponponları 
 ponpon aparatı ile Ahmed Burkay'ım yaptı
ellerine sağlık çok güzel oldu.
 
Oğlum  evde kalmaktan çok sıkıldığı için onun
 yapabileceği işler veriyorum bir nebzede olsa
 sıkılmaktan kurtarıyorum .Kuzum maç  
yapmaktan uzak kaldı kıyamam sana sağlık 
 için her şeye katlanmamız gerekiyor. 
Bu süreçte amigurumi örmesini öğrettim
 kendince örüp keçeleri kesip silikonla
 yapıştırarak arı yaptı ellerine
sağlık paşamın

Çocuklarımız, gençlerimiz, yaşlılarımız ve çalışma
 zorunluluğu olmayanlar Pandemi sürecinde  hep
evde kalsınlar hiç  dışarıya çıkmasınlar İnşallah
 en kısa sürede  sevdiklerimize kavuşur
özlem gideririz.

2 yorum:

  1. güzel dileklerinize canıgönülden katılıyorum inşallah, oğlunuza maaşallah, elinize sağlık...
    sizi, izliyorum listeme eklemek istiyorum izninizle, aktif blogcuları görmek hoş oluyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumunuzdan dolayı çok teşekkür ederim.
      Listenize ekleyebilirsiniz çok memnun oldum ben de sizi takibe aldım.İyi akşamlar.

      Sil

Yapmış olduğunuz yorumlardan dolayı çok teşekkür ederim.