25 Kasım 2020 Çarşamba

HİZMET TEŞEKKÜR BELGESİ

Hayırlı günler çok  kıymetli 
takipçilerim..
Uzun zamandır bloğumdan
 ayrı kaldım.Sağlık problemlerimden
 dolayı  12 Mayıs ve 23 Eylül
 tarihlerinde operasyon geçirdim. 
Rabbim  bizleri hastalıkla imtihan
 etmesin bütün hastalara 
acil şifalar versin.
16 Eylül 2020 tarihinde 
emekliye ayrıldım.Emekli 
olmak isteyen herkese
 rabbim hayırlı emeklilikler 
nasip etsin.Çalışıp yıllar
 sonra emekli olmakta 
çok güzel duygu..               
Pazartesi günü Başmüdürüm
 Metin AĞDAŞ tarafından tarafıma
 verilen Hizmet Teşekkür Belgesi 
beni çok mutlu etti, kendilerine çok 
teşekkür ediyorum. Başmüdürümde
 bir ay sonra emekli olacak 
Yüce mevlam sağlıklı hayırlı 
emeklilik nasip etsin inşallah.   

10 yorum:

  1. Merhabalar.
    Önce size yaşadığınız sağlık sorunlarınızdan dolayı çok geçmiş olsun dileklerimi ileteceğim. Emekliliğiniz de hayırlı olsun ve Allah güle güle ve güzel günlerde harcamayı nasip eylesin inşAllah. Cenab-ı Allah, emeklilik bekleyen tüm kullarına da nasip ve müyesser eylesin. Kurumunuz tarafından yaptığınız hizmetlerden dolayı size takdim edilen teşekkür belgenizden dolayı da sizi tebrik ederim. Ne mutlu size!
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba. Çok teşekkür ederim. Saygılarımla...

      Sil
  2. geçmiş olsun vee emeklilik hayırlı olsuuun :)

    YanıtlaSil
  3. Çok geçmiş olsun. Emeklilik döneminizi sağlıkla geçirmenizi diliyorum.

    YanıtlaSil
  4. Tebrikler, başarılarınız daim olsun.

    YanıtlaSil
  5. Cok gecmis olsun yengecim ve emekliligin hayirli olsun

    YanıtlaSil

Yapmış olduğunuz yorumlardan dolayı çok teşekkür ederim.