17 Nisan 2020 Cuma

MAKROME İPTEN OKLAVA ÖRNEĞİ ÇANTA

Makrome ipten oklava örneği çantayı
nette gezinirken  gördüm çok hoşuma gitti
  (buradan bakabilirsiniz) yıllar önce aynı yerde
 çalıştığımız Şengül arkadaşım oklava örneğinden
 yelek yapmıştı oda çok güzel olmuştu. Allah selamet
versin (Emekli oldu) bende elişi çantası  yaptım  rabbim
sağlıkla  kullanmamı nasip etsin inşallah  bu arada 
elişi çantası  örmeye   taktım   yine bir çalışmam
daha var bitince  onu da  sizlerle  paylaşacağım.
Çantanın iç kısmını   yakın ton  astarlık
 kumaşla astarladım çok şık oldu. Kumaşı
Selma arkadaşımın dükkanından almıştım.
Derler ya hem ziyaret hem ticaret 
arkadaşımla eskileri yad etmeden
 geçemedik   rabbim sağlık  versin..
İlk  örmeye başladığım zaman foto  çekmiştim
 telefonumun kamerasındaki sıkıntıdan
 dolayı çok net çıkmadı.
İçinde bulunduğumuz bu sıkıntılı süreci
 evde kalarak sağlıkla geçirelim inşallah.
Ben çalıştığım için esnek mesai çalışmasından
dolayı bir gün çalışıp bir gün evde kalıyorum.


2 yorum:

  1. elinize sağlık çok güzel görünüyor çanta sapları değişik geldi bana farklı bir hava katmış, bende yıllar öncesi bir kaşkolla bere örmüştüm aynı örnekten, örmesi çok zevklidir, sizde sağlıkla kullanın inşallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim.Oklava örneğinden çeşit çeşit görgüler yapılabiliyor eminimki kaşkol ve berede çok güzel olmuştur sağlıkla kalın iyi akşamlar..

      Sil

Yapmış olduğunuz yorumlardan dolayı çok teşekkür ederim.