6 Ocak 2018 Cumartesi

FARKINDALIK EĞİTİMİ

06.01.2018 tarihinde Başmüdürlüğümüze bağlı Eğitim Merkezinde 5 sistem ve QDMS yazılım eğitimi Başmüdürlüğümüz ile Merkez Müdürlüklerimizde çalışan  personele tarafımdan verilmiştir. Eğitime katılan arkadaşlar  teşekkür ederek çok güzel eğitim olduğunu ifade ettiler. Verdiğim eğitime katılan katılımcı arkadaşlarıma bana göstermiş oldukları sebat sabır ve ilgiden dolayı hepsine ayrı ayrı bende teşekkür ediyorum.
 İnsanlar bildiklerini başkaları ile paylaşması kadar güzel bir şey olamaz.
Başmüdürlüğümüze görev icabı gelen Kontrolörde verdiğim eğitime katılarak beni onurlandırdı. 
Çalışma hayatımda zaman zaman yaşadığım bu  güzel anlar beni çok mutlu ediyor..
Sağlıkla Kalın Çok Kıymetli Takipçilerim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yapmış olduğunuz yorumlardan dolayı çok teşekkür ederim.