17 Ocak 2018 Çarşamba

LYKİA WORD OTELDE SEMİNER

 
Günaydın Çok Kıymetli Takipçilerim..  
26.11.2017-03.12.2017 tarihleri arasında Antalya Manavgat Lykia Word Otelde  düzenlenen seminere  katıldım. (Yayınlamak için yeni fırsat bulabildim.)
EYS' ci  arkadaşlarla bir araya gelmenin sevincini bir kez daha  yaşadık. Günlerimiz dolu dolu geçti.
 Sayın Daire Başkanımız Rahmi COŞKUN ve 82 ilden eğitime katılan EYS arkadaşların birlikteliği.. 
 
Daire Başkanımız tarafından 82 il EYS Sorumlularına Laptopları verildi. Bana verilirken  fotoğraf çekilmeyi ihmal etmedim Başkanıma çok teşekkür ediyorum.  
Milli Atletimiz Gülşen ESER Oda EYS ailesinin içinde EYS'ci olarak onunla gurur duyuyoruz  başarılarının devamını diliyorum.
 Her seminerde beraber olduğum ve aynı odayı paylaştığım  çok değer verdiğim arkadaşım Funda hanım ve ben Milli Atletimiz  Gülşen ESER arkadaşımızla hatıra fotoğrafı çekildik.Onları   tanıdığım günden beri her zaman şükrediyorum ki böyle iyi insanlarla bir aradayım. 
Her seminere gidip geldikten sonra  mutlaka bulunduğumuz oteli resimlerle anlatıyorum, olur ki tatil düşünenler olur diye.. 
 
 Otel odalarının iç görünüşü 
 
 
 

 Lobi

 
Otel bahçesi

 
 
 
 


Otelin Arka Kısmı
 


 
 Yemek Salonu

 Kıymetli arkadaşımla çay keyfi..

 
 






 


Canım  kardeşim Gökhan ile arkadaşı otele beni ziyarete geldiler. Kardeşimi 1 yıldır görmüyordum çok iyi oldu hasretlik giderdik.Yüce Mevlam canına sağlık versin inşallah.
 Mutlu Son
Bir dahaki  Seminde buluşmak üzere Sağlıkla kalın EYS'ci arkadaşlarım..

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yapmış olduğunuz yorumlardan dolayı çok teşekkür ederim.