21 Ocak 2013 Pazartesi

KROKODİL ŞAL

 Hayırlı Günler çok değerli takipçilerim.Yoğun bir hafta sonunu geride bırakarak, haftanın ilk gününde sizlere sağlık huzur diliyorum.Üç aydır ördüğüm  şalımı nihayet bitirdim çok güzel oldu fakat çok aç gözlü ipe doymak bilmeyen birazda yavaş  ilerleyen bir örnek. Örmek isteyenlere allah sabırlar versin. 

Şalın Yapılışı

İp olarak Alize Angora Gold (4 Adet) Pudra rengini tercih ettim 3 No.lu Tığla ördüm

Şala uçtan başlanır.6 Zincir çekip halka yapılır.Üzerine tığa bir dolayıp 3 defada çekerek 6 direk (dolgu) yapılır. 3 zincir çekilir Tekrar 6 direk (dolgu) yapılır. 4 zincir çekilir 1 dolanır  aynı yere girilir. 3 zincir çekip ortadaki halkaya girilir,  2 zincir çekip aynı yere girilir. 3 zincir çekerek bacağın diğer tarafına girip 6 dolgu oluşturulur. Diğer 3. dilime aynı şekilde devam edilir.Yanlardan artırarak istediğiniz büyüklükte yapılır.

8 yorum:

  1. Sibelcim ellerine sağlık çok güzel olmuş şal...seni tebrik ediyorum zoru başardığın için...gerçekten ilerlemeyen ve çok ip tüketen bir model...bende başladım yarım duruyor tamamlayamadım...güle güle kullanılsın sağlıkla inşallah...

    YanıtlaSil
  2. Ay şahane olmuş ellerine sağlık sevgili Sibel, güle güle kullan...İyi akşamlar..

    YanıtlaSil
  3. Sibel'cim bu mübarek gecede Rabbim tüm dua ve ibadetlerimizi firdevs makamındakabul etsin inşallah. Dualarda buluşmak dileğiyle hayırlı kandiller ve sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Gerçekten çok zahmetli bir iş çok emek verilerek sabırla yapılmış..
    Hayırlı kandiller sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. rengine bayıldım...güle güle kulan canım...

    YanıtlaSil
  6. off sabır işi allah kolaylık versin

    YanıtlaSil
  7. Baya emek vermişsin,ellerine sağlık.Sağlıklı,güzel günlerde kullanman dileklerimle,sevgiler:)

    YanıtlaSil
  8. rüya gibi, süper olmuş:)))

    YanıtlaSil

Yapmış olduğunuz yorumlardan dolayı çok teşekkür ederim.