25 Ocak 2013 Cuma

KOLAY BERE MODELİ


Oğlum Ahmet Burkay'a 1 günde ördüğüm çok kolay ve çok çabuk ilerleyen  bu bereyi örmek isteyenlere tavsiye ediyorum ve yapılma aşamalarına geçiyorum. 

        Benim  daha önce ördüğüm örgüden artan Nako akıllı ip vardı onu değerlendirdim ve 4 no.lu şiş kullandım isteyenler misina şiş de kullanabilir. Vereceğim ölçüler  4-5 Yaş çocuklar için. Bu ölçüler ipin kalınlığı  ve çocuğun baş çevresine göre değişebilir.

Bere Yapımına 100 ilmek ile başlıyoruz.iki ters iki düz  12 sıra lastik örüyoruz. Sonra tam lastik bitip düz örgüye geçerken 10 diş arttırıp 110 ilmeğe tamamlıyoruz. 8 sıra düz ördükten sonra haraşo ya geçerken  10 diş daha attırıyoruz ve 120 ilmeğe  tamamlıyoruz 8 sıra haraşo ördükten sonra artırmadan tekrar 8 sıra düz  8 sıra haraşo tekrar 8 sıra düz 8 sıra haraşo ördükten sonra 2 ters 2 düz tekrar 8 sıra lastik örülerek ip takmak için delik yapılıyor tekrar 8 sıra lastik örülüp örgüyü kapatıyoruz.  iki yanları  bir araya getirilerek dikilir.İp iki kat edilerek zincir çekilir  deliklerden geçirilerek ponponlar uçlarına takılır. Sağlıkla kalın.

PONPONLARINI  PONPON APARATI İLE YAPTIM

7 yorum:

  1. It's hard to come by well-informed people about this subject, but you seem like you know what you're talkіng about!
    Τhankѕ

    Heгe is my web page; hcgdiet.name
    Also see my web site - hcg diet blog

    YanıtlaSil
  2. eline sağlık çok güzel olmuş,oğluşun güle güle kullansın..

    YanıtlaSil
  3. Sibelcim çok güzel olmuş rengide çok hoş her renk paltoya uyar..Ellerine sağlık. Çok öptüm..

    YanıtlaSil
  4. ör kuzum çok güzel olmuş .
    reng oğluşa yakışır.
    ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  5. Canım,
    ellerine sağlık. Çok şık olmuş. Oğulşcuğun en iyi günlerde kullansın. Ponpon aparatına bayıldım. En kısa zamanda bende almak istiyorum.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  6. [url=http://buyfinasteride-propecia.com/]Buy Propecia Online[/url] Ventolin Hfa 90mcg Inhaler http://zoloft-50mg-generic.org/

    YanıtlaSil
  7. [url=http://buyfinasteride-propecia.com/]Propecia[/url] Buy Salbutamol http://zoloft-50mg-generic.org/

    YanıtlaSil

Yapmış olduğunuz yorumlardan dolayı çok teşekkür ederim.