1 Temmuz 2020 Çarşamba

KAĞIT İPTEN PORTFÖY ÇANTA



Nette gezinirken kağıt ipten portföy çanta
yapımını görünce çok hoşuma gitti, bende
kızıma gördüm.  6 Ağustos  yaş günü
prensesime  hediye edeceğim
 sağlıkla güle güle kullasın inşallah.

Kağıt İpin  örülmesi biraz zor
olsa da   zevkle örülüyor.

İpim Egemen Pelur  natural  250 gr.
Tığ numaram  3.00mm
Çok şık yazlık çanta oldu.
Çantanın tutma yerini parmakta
 dantel anglez ördüm.
Çantanın İç Kısmını astarladım.
Rafya  ve  Makrome ipten ördüğüm 
 çantalarımı da  fırsat buldukça
 sizlerle paylaşacağım.

Sağlıkla Kalın

4 yorum:

  1. Merhabalar.
    Kağıt ipten ördüğünüz çanta ve rafya ve makrome ipten ördüğünüz çantalar da çok güzel olmuşlar. Elinize ve emeğinize sağlıklar dilerim. 6 Ağustos'da kutlayacağınız kızınızın yaş gününü de şimdiden kutlarım. Cenab-ı Allah kızınızla birlikte tüm kız evlatlarımızın zihinlerini ve bahtlarını açık eylesin.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum.Amin Allah razı olsun..

      Sil
  2. çok güzel görünüyor elinize sağlık Sibel hanım, rengide herşeyle uyumlu bir renk, anne elinden çıkma zaten çok çok daha değerli bir hediye olacaktır kızınız için, nice sağlıklı yaşlar diliyorum aydaşıma..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumunuzdan dolayı çok teşekkür ederim. Kızımda çanta tutkunluğu olduğu için ona çok güzel hediye olacak inşallah, kızımın doğum gününü de şimdiden kutladığınız için ayrıca çok teşekkür ediyorum sağlıkla kalın..

      Sil

Yapmış olduğunuz yorumlardan dolayı çok teşekkür ederim.