30 Ocak 2013 Çarşamba

SAKALLI VE KURDELE İPİ İLE ŞAL

   
Sağlıklı Huzurlu neşe dolu günler diliyorum burdan herkese. Bugünde sizlerle yeni ördüğüm çok kolay ve görünümü şık olan şalımı paylaşmak istedim bakalım sizlerde beğenecekmisiniz.... İp olarak Milenyum Yumoş Gümüş rengi sakallı ip (1 adet olacak) ile Gamzenin Gümüş rengi Kurdele ipini (2 Adet olacak) ve 6 no.lu şiş kullandım. Yapılış aşamalarına geçiyorum.  



Sakallı ip ile 160 ilmek başlıyoruz.10 sıra önden düz arkadan ters örüyoruz.Ördükten sonra kurdele ipine geçiyoruz.İki yumak kurdele ipi bitene kadar yine önden düz arkadan ters örüyoruz.Tekrar sakallı ipi örmeye başlarken ilk sırada ilmek sayısını 150 ye düşecek şekilde ara ara eksiltiyoruz.10 sıra sakallı ipi önden düz arkadan ters örüp örgüyü tamamlıyoruz.Daha sonra sakallı ip ile  şalın yan tarafını  örmek için yanlardan  46 ilmek alarak önden düz arkadan ters 10 sıra örüp işlemi bitiriyoruz.Aynı işlemi diğer yan tarafa da uyguluyoruz. Sakallı ip iki kat yapılarak uzun zincir çekilerek bağlama  yerine ekliyoruz şekilde görüldüğü gibi. Sağlıkla Kalın.



13 yorum:

  1. Ellerine sağlık çok şık olmuş.Selam ve sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık çok şık olmuş.Selam ve sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık şallarda seri üretime geçtin artık maşallah nazar değmesin...güle güle kullan....

    YanıtlaSil
  4. ellerine sağlık canım....
    çok güzel olmuş...

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlık bu ipten örülen bu model şallar gezme, ve gecelerde şık duruyor. Güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  6. Caanım,
    ellerine ve emeğine sağlık. Çok şık olmuş. En iyi günlerde kullanılması dileğiyle,
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  7. hayırlı sabahlar canım
    ellerine sağlık çok güzel.
    vuslatım aracılğı ile bana ulaşmışsın teşekkür ederim yorum kutusu herkese aktif sorun neyki acaba sen biliyorsan vuslatımdan bana dönermisin bende araştırayım istanbuldayım canım burda ilgilenemezsem antalyaya dönünce bakarım sorarım arkadaşlara:)))

    YanıtlaSil
  8. Canım çok şık bir şal emeğine sağlık sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. Çok değerli arkadaşlarımın yapmış olduğu yorumlarından dolayı hepsine ayrı ayrı teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
  10. I'm extremely inspired together with your writing talents and also with the layout in your weblog. Is this a paid subject or did you customize it yourself? Either way keep up the nice quality writing, it is uncommon to see a nice blog like this one these days..

    Feel free to surf to my blog post http://kaboble.com
    Here is my page : kidney stones during pregnancy

    YanıtlaSil
  11. Çok şık ve güzel bi şal olmuş.
    Emeğine sağlık.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  12. canım arkadaşım hayırlı akşamlar.
    çok ince ve zarifsin teşekkür ederim bende seni takip etmekten memnunum
    nice mutluluklara hep beraber:))

    YanıtlaSil
  13. bayıldım ben buna çok ama çok güzel olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil

Yapmış olduğunuz yorumlardan dolayı çok teşekkür ederim.