7 Haziran 2012 Perşembe

PORTAKALLI KEK


Merhaba Sevgili izleyenlerim   bugünde sizlere dün akşam yaptığım portakallı kekle geldim  hepiniz Sağlıkla Kalın  tarifime geçiyorum. 

MALZEMELERİ 
3Yumurta
1 Su bardağı toz şeker
Yarım Su bardağı sıvı yağ
1 Su bardağı Portakal suyu 
1 Portakal Kabuğu Rendesi
2 Su bardağı Un
1 Paket Kabartma Tozu 
1 Paket Vanilya
YAPILIŞI
Malzemeler sırayla konularak mikserle çırpılır. Elde edilen Kek hamuru Kalıba dökülerek (Ben Borcamın Kek Kalıbını Kullandım)170 Derece Fırında pişirilir Soğuduktan sonra servis yapılır AFİYET OLSUN

6 yorum:

  1. ellerine sağlık canım kokusu bana kadar geldi
    :)

    YanıtlaSil
  2. ooooh kek olsun da neli olursa olsun :)))
    bayılırım....
    yanında çayla beraber...
    ellerine sağlık canım....
    kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Canım,
    ellerine sağlık. Missler gibi. Nefis görünüyor. Kokusuna bayılırım.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  4. HEM MİS GİBİ KOKAR O ŞİMDİ HEMDE PORTAKALLI TADI İLE BÜYÜLER.ELLERİNE SAĞLIK. SEVGİLERİMLE..

    YanıtlaSil
  5. ELİNE SAĞLIK SEVGİLİ SİBEL..

    YanıtlaSil
  6. mis gibi kokusu burnuma geldi.

    görüşmek üzere
    www.bakbuharika.blogspot.com

    YanıtlaSil

Yapmış olduğunuz yorumlardan dolayı çok teşekkür ederim.