4 Haziran 2012 Pazartesi

KÖY BAHÇEMİZ

Değerli İzleyenlerim bloğumda düzenlemeler yapıyorum resimler geçen yıla aittir. 
                                              BAHÇEMİZDEKİ ŞELALE

                                                               KIZIM BERRA




             EŞİM ÇİĞ KÖFTEYİ ÇOK GÜZEL YAPIYOR AKIN BEYDE TERİNİ SİLİYOR




                       
                        EŞİMİN HALA OĞULLARI VE GELİNLERİ İLE AMCA ÇOCUKLARI

                             ELTİMLERLE BİRLİKTE AKŞAM ÇAYI

KIŞA HAZIRLIK
   DUT KURUSUNU ÇOK SEVİYORUM





















                     BAHÇEMİZDE DOLAŞAN ÇİFTE KUMRULAR







4 yorum:

  1. BAHÇEDE KALAKALDIM. SALATALIKLAR BİBERLER TOPLAYIP YİYEBİLİRMİYİM. çOK GÜZELDİ SİBELCİM..

    YanıtlaSil
  2. sibel maşallah dutlar oldu mu?
    salatalıklar falan ,nazar değmesin...
    ailece mutluluğunuz daim olsun...

    YanıtlaSil
  3. Çiğ köfte ve salatalık beni benden aldı, olsada iftarda yesem yaaa :))

    YanıtlaSil
  4. Harika bir bahçe, bizde bir hobi bahçesi kurma aşamasındayız, meyve ağaçlarımız tamam sıra sebzelere geldi, toprakla uğraşmak insana pozitif enerji yüklüyor. Çok beğendim bahçenizi,Organik ne güzel, Allah ağız tadıyla yemeyi nasip etsin. Sevgiler

    YanıtlaSil

Yapmış olduğunuz yorumlardan dolayı çok teşekkür ederim.