29 Ocak 2020 Çarşamba

AMİGURUMİ TAVŞAN ÇINGIRAK

Çok Kıymetli Takipçilerim
Bugün sizlerle  ördüğüm  amigurumi tavşan çıngırağımı paylaşmak istedim.Kızımın en yakın arkadaşı  Ayşenur kendisini çok severim çok becerikli  sürekli amigurumiden farklı farklı çalışmalar  yapıyor el emeği göz nuru çalışmalarını satarak kazanç elde ediyor. Ayşenur'dan yapılışını öğrendim bende yeni doğacak yeğenime çıngırak yaptım sağlıkla dünyaya gelir oynar inşallah.
İlk amigurumi çalışmam bundan sonra daha farklı çalışmalar yapacağım.Yapılış aşamalarını Ayşenur sağolsun bana yazdı bende sizlerle paylaşıyorum
Yeğenim erkek olacağı için ben papyon ördüm
diktim sizler istediğiniz şekilde süsleyebilirsiniz.
Denemek isteyenlere kolay gelsin
Sağlıkla kalın..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yapmış olduğunuz yorumlardan dolayı çok teşekkür ederim.