14 Şubat 2020 Cuma

PELUŞ BEBEK PATİĞİ


 
Rabbim, yarar getirmeyen bilgiden, korkmayan kalpten, doymak bilmeyen nefisten, açlıktan ki o kötü bir arkadaştır hıyanettenki o ne kötü sırdaştır tembellikten, korkaklıktan, cimrilikten,  Deccal fitnesinden kötülüğünden, kabir azabından, hayatın ve ölümün fitnesinden Sana sığınırız Amin 
Hayırlı Cumalar
Daha öne bloğumda paylaşmıştım ördüğüm Peluş yaka bebek yeleğimi, bebeklerde yelek ve patiğin takım olarak giydirilmesini  çok sevdiğim için patik çalışması da yaptım. Modelini Örgü hanesinde gördüm çok hoşuma gitti uyguladım çok  basit ve gösterişli patik oldu, bağcıklarını parmakta dantel anglez kordon ördüm.Örmek isteyen herkese tavsiye ediyorum.
Sağlıkla Kalın




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yapmış olduğunuz yorumlardan dolayı çok teşekkür ederim.