24 Ocak 2020 Cuma

PELUŞ YAKALI BEBEK YELEĞİ




HÜMEZE SURESİNİN ANLAMI

   Rahmân ve Rahîm olan Allah'ın ismiyle.
1- İnsanları arkadan çekiştirip kaş göz işaretleriyle alay edenlerin vay haline
2- Ve bir mal toplayıp hep onu sayana!
3- Malının, kendisini ebedi yaşatacağını sanır.
4- Hayır, andolsun ki, o Hutame'ye (cehenneme) atılacaktır!
5- Bildin mi Hutame nedir?
6- Allah'ın, tutuşturulmuş ateşidir
7- Ki, gönüllerin ta üstüne çıkar!
8- O (ateş), onların üstüne kapatılacaktır mutlaka,
9- Uzatılmış sütunlar içinde olarak.(Netten Alıntı)
                                                Hayırlı Cumalar 

Bugün sizlerle nette görüp çok beğendiğim burdan bakabilirsiniz(  http://www.orguvakti.com/sisle-pelus-yakali-harosa-bebek-yelegi-yapilisi )peluş yakalı Ata Yeleğinden bende kız bebeklere uyarlanmış olanını ördüm.Nasip olursa en küçük kardeşim Serkan  bebek bekliyorlar  sağlıkla dünyaya gelsin inşallah   erkek modelini de ona çalışacağım. Çok kolay  çabuk örülen çok şık yelek modeli örmek isteyen herkese tavsiye ediyorum.


Bir yumaktan biraz daha fazla ip kullanılıyor ip olarak beden için Himalaya Everyday Bebe Lux Yaka çalışmam için de Kartopu Anakuzusunu tercih ettim  Yaka ve bedeni örmek için 3.5 numara misinalı   şiş kullandım.

Yaka kısmını bağlamak için örgülerimde ip bükmek yerine parmakta veya tığda dantel anglez  kordon örüp pon  ponla  birleştiriyorum Branşım El ve Makine nakışları olduğu için mutlaka el işlerimde nakış ta kullanılan iğneler veya kordonları uygulayarak kullanıyorum.
Pon pon aparatı ile pon pon hazırladım






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yapmış olduğunuz yorumlardan dolayı çok teşekkür ederim.