27 Nisan 2017 Perşembe

KEÇE ÇANTA

Hayırlı Günler Çok Kıymetli  Takipçilerim...
 Günler su gibi akıp geçiyor. Daha önce bahsetmiştim (burdan bakabilirsiniz.)  Kardeşim Serkan ve eşi  Feride Erzincan'a gelmişlerdi. Dün Kocaeli'ne  döndüler. Dört kardeş gelinler yeğenler  bir araya geldik çok güzel günler geçirdik  sadece Gökhan Kardeşim Antalya'da olması  nedeniyle,  aramızda  yoktu. Yüce  Mevlam hepsine sağlık huzur versin. 
 
Gelinimizin abisi Kaan ve eşi Şenay Kocaeli'ne  gittiğimizde bizimle çok ilgilendiler  bize  göstermiş oldukları ilgiden dolayı bir kez daha kendilerine çok teşekkür ediyorum. Siyah rengi çok sevdiğini söyleyince Şenay 'cığım  siyah Keçeden Çanta yaptım gülle güle kullansın , tabi biricik oğlu Alpaslan'ı da  unutur muyum Maşallah çok tatlı Allah nazardan saklasın ona da deri mont aldım lif ördüm  hazırladığım hediyeleri dün   götürdüler. Sağlıkla kullansınlar  inşallah.  

 

4 yorum:

Yapmış olduğunuz yorumlardan dolayı çok teşekkür ederim.