23 Mayıs 2016 Pazartesi

KURDELA İŞİ BOHÇA VE HAVLU


Haftanın ilk gününden herkese sağlık huzur mutluluk diliyorum çok kıymetli takipçilerim...
Bu güzel Kurdela nakışından   Bohça ve Havluyu  teyzem kızıma   hediye yapmış, annem İstanbul'a gittiğinde göndermişti. Teyzemin ellerine sağlık el işleri gerçekten çok  güzel oluyor. Hediyesinden dolayı teyzeme bir kerede   bloğumdan çok teşekkür ediyorum. Ayrıca daha önce bahsetmiştim burdan bakabilirsiniz  Antalya /Vera Mare Resort Otelde düzenlenen seminere katılmıştım. Aynı Otelde bu defa (30.05.2016-04.06.2016  tarihleri arasında )Kalite Yönetim Sistemi eğitimi düzenlendi, eğitime  dört arkadaş katılacağız. Nasip olursa 29.05.2016 tarihinde  uçacağız.   Arkadaşlardan,akrabalardan  duyanlar bana takılıyorlar bu sene  her halde Leyleği havada gördün sürekli  bir yerlere gidiyorsun  evet bu sene Bafra'da Leyleği gördüm ama havada değil yerdeydi niye böyle oldu bende anlamadım gitti  diyorum .Söyleşip gülüyoruz Hayırlısıyla gidip gelmeyi Rabbim nasip etsin hepimize sağlıkla kalın... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yapmış olduğunuz yorumlardan dolayı çok teşekkür ederim.