21 Aralık 2015 Pazartesi

AHMED BURKAY 9 YAŞINA GİRDİ (17.12.2007-17.12.2015)

.


Biricik Oğlumuz Ahmed Burkay 9 yaşına girdi. Bu yıl Doğum Gününü Gelişim Atölyesinde Öğretmenleri ve arkadaşları ile birlikte kutlamak istedi ve kutladı sağlıkla mutlulukla nice yaşlara...


        
  Babasının en çok sevdiği bu resmi Ahmed Burkay 4 yaşında iken çektirmiştik Babası Yaş günü hediyesi olarak bu resmi cam üzerine yaptırarak biricik oğlumuza hediye etti.
 



Tülin  Teyzesi de  bu  güzel kazağı ve kalem kutusunu dairede oğluma hediye etti Ahmed Burkay çok mutu oldu .Gelişim Atölyesine gitmek için daireden çıktığımızda yolda giderken anne Tülin Teyzemden utandım sana söyleyemedim ben kalem kutusunu Atölye ye götürmek çok istedim fakat ayıp olur diye diyemedim keşke söyleseydi ben o an da akıl edemedim fakat bu duruma gerçekten  çok üzüldüm....  Ayrıca Doğum gününde Tülin Teyzesinin hediye ettiği kazağı giymek çok istedi ve giydi.Tülin Teyzesine ben ve oğlum çok teşekkür ediyoruz.




 

 


3 yorum:

  1. Güle güle kullansın Ahmet Burkay daha nice sağlıklı huzurlu mutlu yılları olsun,yüzünden gülücükler,kalbinden neşe eksik olmasın,iyiki doğdun delikanlı....

    YanıtlaSil
  2. Nice mutlu yaşları olsun minik BJK'linin

    YanıtlaSil
  3. nice sağlıklı mutlu senelere insallah.

    YanıtlaSil

Yapmış olduğunuz yorumlardan dolayı çok teşekkür ederim.