26 Kasım 2015 Perşembe

KEÇE AYAKKABI ÇANTASI

 
Ey Rabbim. HAYRI VE ŞERRİ gerçekten ayırt еdеbilmеyi, imtihan olаrаk verdiklerine YÜREKTEN 'AMENNA' diyebilmeyi, imtihаnlаrımızı EN GÜZEL ŞEKİLDE verebilmeyi, SENİN YOLUNDAN AYRILMAMAYI, sеni GERÇEKTEN SEVENLERDEN olmayı bana ve SEVDİKLERİME nаsip еylе…. (amin) HAYIRLI CUMALAR. .
 
Çok değerli takipçilerim bu gün sizlerle yeni yaptığım ayakkabı çantamı paylaşayım dedim....

Cumartesi günü çok yakın akrabamızın oğlunun  söz kesimi var  evde olacağı için kıyafetlerime uygun ayakkabı çantası kendime yaptım kıyafetlerim yeşil ve siyah olduğu için  ayakkabı çantamı da yeşil ve siyah tasarlayıp çalıştım artan keçeden resimde görüldüğü gibi gözlük kabı yaptım ve sizlerin   beğenisine sunuyorum......
 
Daha önce yaptığım  çantanın aşamalarına benziyor(burdan bakabilirsiniz.)sadece  değişiklik....

EN: 33 cm 

YÜKSEKLİK : 40 cm

YAN SİYAH  ŞERİTLER: 7 cm
 
Üstünü istediğiniz  şekilde tasarlayıp süsleyebilirsiniz.



4 yorum:

  1. Çok şık, ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan Sibel ellerine sağlık çok güzel olmuş....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu güzel yorumundan dolayı çok teşekkür ederim .. :)) ❤

      Sil

Yapmış olduğunuz yorumlardan dolayı çok teşekkür ederim.