5 Şubat 2019 Salı

AİLE DOSTLARIMIZLA BİRLİKTE


Hayırlı Günler Çok Kıymetli Takipçilerim..
Dağ dağa kavuşmaz insan insana kavuşur atalarımız ne  kadar güzel söylemiş.1999 yılında komşu olduk Nuran'cımla  2007 yılında Erzincan'dan tayin gittiler fakat bizim ailecek dostluğumuz hep devam etti. İşten eve gittiğimde kızım Berra anne sana çok sevineceğin bir haber verecem  tahmin et bakalım  tabi kendimce bir kaç tahmin yürüttüm fakat tutmadı anne bilemedin Nuran teyzemin oğlu Aydın'ın Askerliği Erzincan'a çıkmış deyince ben şok oldum. Tabi inanamadım canım arkadaşımı hemen telefonla aradım çok sevinçlilerdi ay sonunda Erzincan'da olacaklarını söyledi tabi bizdeki  sevinci anlatamam..
(İşlerimin yoğunluğu nedeniyle , yayınlamak bugüne nasip oldu.)
31.10.2018 tarihinde  canım arkadaşım
Nuran Eşi Ahmet Bey Kızı Yağmur ve Oğlu Aydın
sabah kahvaltısında misafirimiz  oldular.
Kahvaltı masasını kızım Berra
sevinçten gece hazırladı.
Dostların, arkadaşların ,akrabaların güzel intiba bırakmasından
daha  güzel bir şey olamaz..
Kızıma gün doğdu  çocukluk arkadaşları
bir araya geldiler  yenildi içildi eskiden geçirdiğimiz
 günleri sohbet muhabbetle yad ettik.

Fotoğraf çok net çıkmamış  
çocukluk arkadaşlığı bir başka
 Mutluluk tavan yaptı adeta..
Kızımın çok değer  verdiği
Nuran Teyzesi ve Ahmed Amcası ile birlikte
Aile Dostlarımız gelirde ben hiç durabilir miyim..
Akşam Yemeğine misafirlerime bakalım neler hazırladım..
Su böreği
Un Çorbası (Kesme Çorba)
Pirinç Pilavı
Köfte
Mevsim Salata
Kızılcık komposto
Baklava
Kabak Tatlısı(Misafirlerimin çok sevdiği tatlı)
Daha önce Su böreği hariç diğer hazırladığım menüleri bloğumda yayınlamıştım. Su böreğimin  tarifini en kısa zamanda sizlerle paylaşacağım.
  SAĞLIKLA KALIN 

2 yorum:

Yapmış olduğunuz yorumlardan dolayı çok teşekkür ederim.