26 Şubat 2018 Pazartesi

ÇASGEMDE EĞİTİM

Haftanın ilk gününden  Sevgiler Selamlar..
19-21 Şubat 2018  tarihleri arasında Ankara'da ÇASGEM de(Çalışma ve Sosyal Güvenlik Eğitim Araştırma Merkezi) düzenlenen İş Sağlığı ve Güvenliği  eğitimine katıldık aldığımız eğitimler yapmış olduğumuz işlerimizde bizleri uzmanlaştırıyor..
Çok Kıymetli EYS'ci arkadaşlarla bir arada 
Dersten sonra biraz yürüyüş  olsun diye gezmeye çıktım tabi  gezerken de fotoğraf çekmeyi ihmal etmedim.  
 
 
Arkadaşlarla Anıtkabir
ziyaretinde bulunduk
Askerlerin nöbet değişimini 
 hayranlıkla izledik

Allah'ım Ordumuza Yurdunuza
 Sağlık Huzur ver  











 Anıtkabir'in iç mekandan görseller 
 Çok Kıymetli arkadaşım Ayşe hanım 



 

 Müze İçinde Sadece izin verilen alanların fotoğraflarını çekebildim
 



 








 

 




 







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yapmış olduğunuz yorumlardan dolayı çok teşekkür ederim.