19 Eylül 2017 Salı

OKULLAR AÇILDI HEYECAN BAŞLADI

    
Artık  ortaokul öğrencisi oldu evimizin neşe kaynağı biricik oğlumuz           Ahmed Burkay..
 
   İlimizde Açı Koleji bu yıl yeni açıldı  Hayırlı Uğurlu olsun inşallah Yüce Mevlam Utandırmasın.
 
                                                  

Okullar  dün eğitime başladı malum ortaokul 1.sınıf (5.sınıf) olunca Uyum Haftası başlığı altında 11.09.2017 (geçen hafta) tarihinde okul maratonumuz başlamışdı.

 Her ne kadar 2. haftamız olsa da dün sabah yine ilk gün ki heyecan ile ailecek okul yolunu tuttuk.


 
Ahmed Burkay  heyecanını tam anlamıyla dışa yansıtamasa da kıpır kıpırdı içi.. Bu güzel gününde eşim, ablası ve ben oğlumuzun yanında olmaya çalıştık bir o kadarda duygulandık.. Başta oğlum olmak üzere tüm eğitim gören yavrularımıza sağlıklı, başarılı, mutlu bir eğitim yılı geçirmelerini diliyorum..
 
 
  
 

 

 





 
 




 

 



3 yorum:

  1. Başarılar diliyorum :)
    İnstagramda çekilişim var bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Başarılar diliyorum :)
    İnstagramda çekilişim var bekliyorum :)

    YanıtlaSil

Yapmış olduğunuz yorumlardan dolayı çok teşekkür ederim.