21 Temmuz 2017 Cuma

KOKULU TAŞ

  Daha önce banyo için aldığım ferforjeye biblo saat ve benzeri süs eşyaları koymuştum.Bazen değişiklik yapıp farklı  görmek istediğimiz zamanlar olabiliyor, tamamen  o an ki ruh halimize bağlı kızımla ben  bir akşam dışarıya gezmeye çıktık.Açılan fuarda stant açmış kokulu taşlardan harf  yapıp satan  beyden  aklımıza  Ferforjeye aile bireylerimizin  isimlerini oluşturan kokulu  taşlardan harfler alarak süslemek geldi. Gerçekten çok değişik ve güzel oldu.Banyoda farklı bir görünüm sağladı.  Gelen misafirlerimizde çok beğeniyor bana değişik, değişik  fikirlerde hep senden çıkıyor diyerek takılıyorlar. Ferforjesi  olup, süslemek isteyenler için tavsiye ederim.
 
 
 

4 yorum:

  1. Aile basamakları ne güzel düşünülmüş, ellerinize sağlık. Didar için üzüldüm, mekanı Cennet olsun. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum amin o benim cennet kuşum.

      Sil
  2. Ne güzel olmuş öyle renkli renkli :) Tonları da güzelmiş kokularını merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum taşlar banyoya fresh çok güzel koku saçıyor.

      Sil

Yapmış olduğunuz yorumlardan dolayı çok teşekkür ederim.