20 Haziran 2017 Salı

GRAND HABER OTELDE EĞİTİM

01.05.2017-06.05.2017 tarihleri arasında Antalya Grand Haber  Otelde düzenlenen eğitime Teknik Servisten Servet KAYMAK Destek Hizmetleri Müdürlüğünden Cenk Yaver KALYAS ve Kalite Biriminden ben katıldım.


  Bizlere faydalı bir eğitim  oldu.  Arkadaşlarla gündüz eğitim  akşamları sohbet muhabbet otelin düzenlediği eğlencelere katılıp zaman buldukça da Kemerin içini gezdik. Ayrıca bu defa kızımı da götürdüm ona da çok iyi oldu biz eğitimdeyken o deniz havuz eğlence derken stres attı. Seminer ve Eğitim için gittiğimiz otellerin iç ve dış fotolarını  çekerek bloğumda   yayınlıyorum tatil düşüncesi olanlar için bilgi olsun diye. Fırsat buldukça bol bol fotoğraflar çektim.
 
           
                                         Eğitim Salonu


 
İş Sağlığı ve Güvenliği Hocası Erhan ÖZBEY  Neslihan hanım ve ben



 
                                       Otelin İç Görünüşü

 

         
 


 

 
 


 
 
 
 

 

Hamam
 


 

 
Otel İçi Alışveriş Mağazaları 

 


                                         Yemek Salonu



 
 
 
Çorbalar çok güzeldi ustanın ellerine sağlık..

   Arkadaşlarla Gece Çorbası   
 

  Öğlen yemeği bahçede



















             Otel Odaları
     Odaya Giriş                                       Banyo
 
   Oda içi        
                                          Mescit    
 
 Otel Bahçesinde Karaoke  Gecesi 
Otel Bahçesi
 
 
 
 
    
                       Deniz Kenarı  ( Otele ait alan)
 
                                        Otel Bahçesi

 
 
                  Yüzme Havuzu otelin yan tarafında
 

Aquapark
 
Çocuklar için oyun bahçesi
          Disko                                           Futbol Sahası
 
   Deniz Kenarı Otele ait alan

 
 Son gün Otelin düzenlediği PTT Gecesi
                               
                                    Seminer Dönüşü
 Erzincan Hava Alanı
 
Bir dahaki Seminerde buluşmak üzere
SAĞLIKLA KALIN


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yapmış olduğunuz yorumlardan dolayı çok teşekkür ederim.