15 Nisan 2015 Çarşamba

KIBRIS PASTASI

 

Hayırlı Günler çok kıymetli takipçilerim.
Geçen hafta  rahatsızlığım nedeniyle istirahatliydim. Rahatsız olunca hiç bir şeyin tadı tuzu yok derler ya bende işte öyleydim çok şükür bu gün daha iyiyim kendimi iyi hissetince daha önce bahsettiğim burdan  bakabilirsiniz Kıbrıs pastamın tarifini vereyim  dedim çok güzel oluyor  herkese  tavsiye ediyorum. Yapmak isteyenlere kolay gelsin.

Malzemeleri                
4 Adet Yumurta
1,5 su bardağı şeker
1,5 su bardağı Hindistan  cevizi
1 su bardağı fındık veya ceviz içi
1 su bardağı galata unu
1 Paket Vanilya
1 Paket Kabartma tozu
Yukarıda  belirtilen malzemelerden kek hamuru hazırlanır 170 derece fırında pişirilir kek ılık iken üzerine....
 
2 su bardağı süte  1 yemek kaşığı neskafe 2 yemek kaşığı şeker konularak karıştırılır ılık kekin üzerine dökülür.
 
Kreması için
 
1 kilo süt
3 tepeleme yemek kaşığı nişasta
1 su bardağı şeker
Krema pişirilir piştikten sonra 1 paket vanilya ilave edilir mikserle çırpılır krema ılık iken içine 1 paket krem şanti ilave edilir tekrar mikserle çırpılır kekin üzerine dökülür isteğe göre üstü süslenir ben Hindistan cevizi ile süsledim. AFİYET OLSUN 
 
 
 
 
 

 

5 yorum:

  1. Öncelikle geçmiş olsun haberim olmadı...ellerine sağlık tatlı çok güzel görünüyor...

    YanıtlaSil
  2. Elinize sağlık bu benim en sevdiğim tatlılardan biridir sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Geçmişler olsun. Pastanız çok güzel görünüyor, elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. ziyaretin için tesekkür ederim canım.herzaman beklerim.takipteyim.sevgiler.

    YanıtlaSil

Yapmış olduğunuz yorumlardan dolayı çok teşekkür ederim.