18 Ekim 2017 Çarşamba

ERSAĞ SEMİNERİ ERZİNCAN'DA YAPILDI

Hayırlı Günler Çok Kıymetli Takipçilerim..
Ersağ Temizlik ve Kozmetik Ürünlerinden daha önce bloğumda bahsetmiş ve yayınlamıştım.(Burdan Bakabilirsiniz) Dün (17.10.2017) Erzurum Büro Müdürü Hatice AYDIN hanım ile kız Kardeşi Tuğba Hanım İlimizde   Ersağa gönül vermiş üyeler ile  bir araya gelerek Kahve Deryasında   ilk  seminerini gerçekleştirdi. Ferda hanımında gelmesini çok istedik ancak mazeretine binaen aramızda bulunamadı inşallah bir dahaki seminerde aramızda olmasını temenni ediyoruz. Burdan kendilerine kucak dolusu sevgiler sunuyorum.
                                        
Seminerin İlimizde olması  bizleri çok mutlu etti.
                           
 Hatice Hanım Ersağ Temizlik ve Kozmetik  ayrıca Gıda takviyelerinin insan sağlığı üzerinde ne kadar olumlu etkilerinin olduğunu anlattı ve  yapmış olduğu deneylerle kanıtladı .Kendilerine çok teşekkür ediyorum.
                                      
Ersağ Üyeleri Pür dikkat Hatice Hanımı dinledik.
 
Ersağ Ürünlerini  sürekli kullanan biri olarak herkese tavsiye ediyorum.
Çok Güzel Seminer oldu Bilgi Sohbet Muhabbet eşliğinde.
  
 Anne Kız Ersağ Ürünleri Bizim için olmazsa olmazımız oldu artık.

 
         Hatice Hanım  Kızım ve Ben   
BİR DAHAKİ SEMİNERDE  BULUŞMAK DİLEĞİYLE
MUTLU SON
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yapmış olduğunuz yorumlardan dolayı çok teşekkür ederim.