24 Ekim 2016 Pazartesi

BİRİCİK OĞLUMUZ AHMED BURKAY'IN SÜNNET DÜĞÜNÜ

 

Hayırlı Günler Çok Kıymetli Takipçilerim...
Uzun zaman bloğumdan, takip ettiğim blog arkadaşlarımdan ayrı kaldım, çok yoğun bir yaz dönemi geçirdik. İl dışından gelen Misafirlerimiz düğünün tatlı  telaşesi derken 24.09.2016  tarihinde biricik Oğlumuz Ahmed Burkay'ın sünnet düğünü oldu.  (    24.01.2016 tarihinde sünnet olmuştu, daha önce sizlerle paylaşmıştım burdan bakabilirsiniz)

Konvoydan önce evimizin önünde Davul Zurna eşliğinde oğlum ata binerek  gezdirildi, gösteriler yapıldı çok güzel oldu herkesin çok dikkatini çekti.
 
 
 
 
 http://cdn.taboola.com/libtrc/impl.229-22-RELEASE.js
 
Babamın sağ koluyum,
Annemin Paşasıyım.   
 
Yüce Mevlam Nazardan Saklasın...


  
Anneli Babalı Nice Mutlu Günlere ...
 
 
Oğlumun emektarı biricik Ablası. 
At üzerinde gezinirken konvoya gelen
misafirlerimize hazırladığım tül içindeki fındıkları serpti.
 
 
 
 
 
Düğünden Önce Ben Eşim Kızım Erkek Kardeşim Gökhan Gelinimiz Sunay  Düğün salonunda oğlumun oturacağı yeri  süsledik.
Düğün Salonuna girerken... 
Misafirlerimizi karşılama...
 


 

Mehter Marşı çaldı en çok
 duygulandığım an...
 
Yüce Mevla'm Sağlıkla diğer Mürvetlerin de  görmeyi nasip etsin inşallah  çok güzel anlar ve duygular yaşadık Ailece...
 Prensim ve Prensesim

Çok sevdiği Arkadaşı Berkay düğünde hiç yanından ayrılmadı...
           

  
   
 Annem Sevgi Teyzem (İstanbul'dan geldi)  Kız Kardeşim Funda Eşi Sedat Çocukları Sude Sena ve ikizler Elif ile Şeyma Erkek Kardeşim Gökhan  Gelinimiz Sunay ve Çocukları Taha Ahmet (Muğla'dan Geldiler.) Abim ve Antalya' daki Kardeşim İşlerinin yoğunluğu nedeniyle gelemediler Yüce rabbim canlarına sağlık versin.
 
 Prensesim biricik kızım


Bebeklikten Sünnet olduğu ana kadar bazı fotoğraflarından  slayt hazırladım düğünde yemek esnasında  fon müziği eşliğinde izlenildi.
 
  Gençler  çok güzel eğlendiler...
Yüce Mevlam  Akrabalarımızın, Dostlarımızın, Arkadaşlarımızın eksikliğini vermesin çok kalabalık eğlenceli  çok güzel  düğün oldu...
 

Mutlu Günümüzde Yanımızda olan dostlarımıza çok teşekkür ediyorum...

 
Düğünün sonunda Dayı Yeğen Harman dalı oynadılar






Kına Gecesini düğünün içinde yaptık bakalım annesi neler hazırlamış.
Kına Tepsisini  resimde de görüldüğü gibi kırmızı beyaz tüllerle süsledim. Kına  kaşığını da kırmızı kurdele ile süsledim.
Ayrıca kına yakıldıktan sonra serpmesi için tül içine çilek şeker ve 25 kuruş koyarak kırmızı kurdele ile bağladım .

  
Kar spreyini Yeraltı Çarşısından aldım.  
Kına Malzemeleri ile Konvoy Havlularını  GittiGidiyor Alışveriş Sitesinden aldım...
 
Oğlumun    Kınasında emeği geçen gelinimiz Sunay'a Hediyelerim...  
 

 
Kına Mumu Tutan kızlarımızın kollarına tülden beyaz pon  pon hazırladım taktılar çok beğendiklerini değişik bir fikir olduğunu söylediler nazar değmesin güzel kızlarımıza...




 



 






MUTLU SON
 

Hazırlıklar için  mağazada alışveriş  yaparken bir bayanla tanıştım biraz sohbet ettikten sonra önümüzdeki yıl bizde  oğluma sünnet düğünü yapacağız fakat bu konuda neler yapılması gerekiyor çok bilgim yok dedi bende bloğumun olduğunu söyledim  kendimce neler yapmışsam senin için yazarım  ordan bakar  istersen bilgi edinirsin deyince çok mutlu oldu.   Şimdiden Yüce Mevla’m Hayırlı etsin inşallah…
Sünnet düğünü için ne gibi hazırlıklar yaptık bakalım.
– Düğün yapılacak mekanın kiralanması  (Şubat Ayında kiraladık Fiyatı daha uygun olsun diye)

– Davetiye  (2 Ay önceden basıldı) ( İki Çeşit Davetiye bastırdık Kendi resminden bastırdığımızı birinci dereceden yakınlarımıza (Anneanne, dayı, teyze, hala gibi ) diğer çeşit davetiyeyi de  Akraba, Arkadaş, Dostlarımıza verdik.

– Oğlumun çocukluk resimlerinden oluşan slaytı kendim hazırladım.

– Konfeti , balon , havai fişek)  (Bu tür Malzemeleri Gitti gidiyor  Alışveriş sitesinden çok uygun fiyata aldım)

– Kamera (Eşim 2 Hafta öncesinden ayarladı)

– Fotoğraf çekimi

– Kuaför (Bir ay öncesinden randevu aldık)

– Sünnet kıyafeti (çorabından kına eldivenine kadar eksiksiz hazırlayın Sünnet Kıyafetini Kışın aldım  daha uygun fiyata)

– Anne abiye(Sünnet annesi olarak oğlumun kıyafetine  uygun olsun diye ekru renk abiye tercih ettim )

– Baba takım elbise

– Düğün arabası yada at (Tercih Sizin)Biz değişiklik olsun diye at tercih ettik.

 Sünnette oturacağı yerin süslenmesi

– Salona girişte misafirler için karşılama tepsisi hazırlayabilirsiniz (Tepsiyi ve Kolanyağını kendim süsledim.)    

-(çikolata , lokum , badem şekeri v.b.)

– Düğün yemekli olacak ise menü hazırlanacak Düğün Salonunun sahibine söylenecek  (Tercih sizin)
– Arabalara bağlamak için havlu , balon , kurdela

 Takı merasimi için

– Para  sandığı (Düğün Salonlarında genelde oluyor biz almadık)

– İğnelik (Kendim Hazırladım.)

Kınası  için liste ;
– Kına tepsisi (Kendim Süsledim)

– Kına mumu

– Kutu kına (misafirlere dağıtılacak)

– Toz kına (hazırlanıp tepsiye konup sünnet çocuğuna yakılacak)

–Kına Şalı  Kına eldiveni (Ay Yıldızlı Kına şalı ve eldiveni  tercih ettim )

– Kınayı yakan yengeye hediye

Mevlüt için liste ; (24.01.2016 tarihinde sünnet oldu 25.01.2016 tarihinde de Sünnet Mevlüdünü  yaptık.)

– Gülsuyu

– Şerbet

– Mevlüt şekeri yada lokumu (Tercih Sizin)

– Hoca

– Mevlüt yemeği ( et , pilav , tatlı , ayran yada pide tercih edilebilir )

– Anne için Mevlüt kıyafeti ve eşarbı

 Çalışan anne olarak bu kadarını başarabildim. Gerçekten  çok  güzel tatlı  telaşlar.
Hazırlıklara bir kaç ay önceden başlamak çok daha rahat ve çok seçenek bulmanıza yardımcı olacaktır.  Yapmak isteyenler Kolay gelsin Hayırlı Olsun.


 

 
 

 

 

 

 

 
 
 
 
 

3 yorum:

  1. Her kare bir öncekinden güzel
    Mutlu günleriniz daim olsun, tebrik ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumunuzdan dolayı çok teşekkür ederim sevgiler...

      Sil

Yapmış olduğunuz yorumlardan dolayı çok teşekkür ederim.